Grupa ENERGA partnerem Akcjonariatu Obywatelskiego - 24 września 2013 r.

Grupa ENERGA partnerem Akcjonariatu Obywatelskiego
 
 
Ministerstwo Skarbu Państwa uruchamia trzecią edycję ogólnopolskiego programu edukacyjnego „Akcjonariat Obywatelski. Inwestuj świadomie”. W edycji 2013/14 program adresuje swoje działania nie tylko do inwestorów indywidualnych, ale po raz pierwszy, także do spółek giełdowych. Jednym z partnerów programu jest Grupa ENERGA.

„Akcjonariat Obywatelski. Inwestuj świadomie” to program skierowany do osób zainteresowanych inwestowaniem na giełdzie oraz do spółek giełdowych, w zakresie prowadzenia relacji inwestorskich. Projekt realizowany jest od trzech lat przez Ministerstwo Skarbu Państwa we współpracy z instytucjami rynku kapitałowego, domami maklerskimi i spółkami giełdowymi. Celem trzeciej edycji programu jest pomoc spółkom i inwestorom w budowaniu dobrych relacji.

W tej edycji programu dla inwestorów indywidualnych znajdziemy:

  • Akcjonariat w mediach
    Od 24 września 2013 r. w TVP1 zaczyna się emisja programu “Wszystko, co chcielibyście wiedzieć o giełdzie”. To audycja o tym jak zostać inwestorem, wybrać spółkę i kupić akcje, oraz jak zminimalizować ryzyko strat. Prosty język i nowatorska formuła, liczne animacje.
  • Szkolenia stacjonarne
    Od listopada 2013 do marca 2014 w całej Polsce odbędą się 23 bezpłatne warsztaty 
    z podstaw inwestowania na giełdzie. Podczas dotychczasowych dwóch edycji programu w 86 spotkaniach wzięło udział 6 tysięcy osób. Ruszyły już zapisy.
    Dodatkowo eksperci z domów maklerskich pojawią się ze szkoleniami na wybranych Uniwersytetach Trzeciego Wieku. 
  • Platformę e-learningową
    Od nowego roku za pośrednictwem portalu www.akcjonariatobywatelski.pl prowadzone będą  bezpłatne szkolenia internetowe, uczące od podstaw inwestowania na giełdzie, krok po kroku, w atrakcyjnej i prostej formule.

    Pierwszy z projektów skierowanych do spółek zrealizowany został 19 września. Podczas konferencji na GPW eksperci działów relacji inwestorskich dużych spółek z Francji, Niemiec i Wielkiej Brytanii tłumaczyli przedstawicielom spółek i uczestnikom rynku kapitałowego, jak budować strategie relacji inwestorskich z inwestorem indywidualnym, utrzymywać te relacje i jakie wykorzystywać do tego narzędzia.

W tej edycji programu spółkom giełdowym organizatorzy programu zaproponują także:

  • Badanie spółek w zakresie relacji inwestorskich
  • Broszurę – najlepsze praktyki komunikacji z inwestorami indywidualnymi
  • Poradnik - jak zorganizować dni otwarte w spółkach
  • Szkolenia 
  • Program „Spółka przyjazna inwestorom indywidualnym”

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityka ochrony prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki.

Rozumiem